donderdag 15 oktober 2009

Floortje Faber


De tijdschriften staan er vol mee. De nieuwe hitserie Floortje Faber komt er bijna aan! Met Georgina Verbaan in de hoofdrol belooft het een gezellig rommeltje te worden. Op 27 oktober is de aftrap voor deze serie. Floortje Faber is, eigenlijk net zoals Georgina Verbaan zelf, een ietwat chaotisch, paniekig en rommelig typetje uit Amsterdam. Dat maakt wel dat ze erg lovable is. En hoe! Ze speelt eigenlijk de ideale beste vriendin. Zo'n type die, hoe rot je situatie ook is, je altijd aan het lachen maakt en meestal niet eens met opzet. Zo'n beste vriendin willen we allemaal!

Ik heb hoge verwachtingen van Floortje Faber, omdat ik het idee heb dat er eindelijk weer een gezellige serie op televisie komt. Het is bijna een soort Nederlandse spin-off van het leven van Rachel Green uit 'Friends'. Heerlijk! In alle vrouwen schuilt een Floortje Faber en laten we dat vooral zo houden. Lekker echt!
Ik zie mezelf al helemaal zitten: Op de koude winterdagen met een dekentje over me heen, een grote kop thee op schoot, de kachel hoog, de mannen van huis en Net 5 aan. Klinkt dat goed?
Dan zeg ik: KIJKEN! Dinsdag 27 oktober om 20.30 uur op Net 5.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten