vrijdag 22 januari 2010

Shout out to my ladies

I'm baaahaaaack! Dat was mij even een lange blog sabbatical, maar het is nu voorbij!! Nee grapje natuurlijk. Ik ben een aantal weken afwezig geweest door mijn tentamens en natuurlijk de heerlijkheid die schuilgaat onder de naam kerstvakantie. And better yet alles is nog heel! Daarbij wil ik iedereen nog een gelukkig, gezond, gezellig en mooi nieuwjaar wensen.
Zo. That said, dan gaan we nu beginnen.

Zoals gewoonlijk ging het lezen van mijn glossy's gewoon door. Ook op vakantie natuurlijk! Ik heb een aantal dingen opgemerkt. Ten eerste heb ik 6 weken lang niets gelezen wat ik de moeite waard vond om met jullie te delen en ten tweede stoorde dat mij intens!
Alle verhalen gingen over de kerstlook en over de nieuwjaarslook. Allemaal trucken uit de oude doos als je het mij vraagt. Franjes, see-through, glitters, goud en zilver... Heel saai.
Ik had een stuk meer creativiteit verwacht!! Wat dachten we van een gala special met alles behalve goud en zilver? Dan doen we een special met mooie zwarte jurken (want dat durft iedereen) en een special met gekleurde jurken (geen zilver of goud). De feestdagen gaan immers om FEEST en KLEUR. Ooit een slinger gezien in het zilver-goud? Inderdaad. Kleur is the key to party.
Elke kleur heeft krachtige effecten. Blauw is een super kleur voor vrouwen met blond en lichte ogen, groen is ideaal voor brunettes, geel is waanzinnig bij blonde dames en rood is voor elke vrouw eigenlijk prachtig. Ik kan zo nog wel even doorgaan, maar voor de dames die beweren dat kleuren ze niet staan: blablabla! Probeer het! Have fun with it! Ren een winkel in en ga lekker passen.

Hier wat vragen die je kunnen helpen bij het vinden van een mooie jurk voor de leukste tijd van het jaar; de feestdagen!

1. Maakt de kleur je bleek?
2. Zit de jurk niet te strak?
3. Zit hij niet te los op je rug? (Nee? Mooi. Zo ja, dan kan je hem laten vermaken.)
4. Zitten de frummels en franjes op de plekken waar je ze wil hebben? (Bijvoorbeeld
rond het buik gebied of in geval van kleine borsten rondom je decollete.)
5. Vind je hem mooi?

Nee, nee, nee, ja en ja? Meenemen! Ogen dicht, pinpas/creditcard over de balie slingeren en klaar! Overigens zeg ik dit niet zomaar. Uit onderzoek is gebleken dat de beste aankopen worden gedaan als er niet te lang over wordt nagedacht (83%).

Till next week!

Liefs,

Timothea

Geen opmerkingen:

Een reactie posten